بزرگترین راهنمای خرید سیم گالوانیزه | مفتول گالوانیزه

Wiki Article

ساخت سیم مفتول گالوانیزه فرایندی است که فولاد عاری از اکسید در وان مذاب روی غوطه ور شده و در نتیجه آن پوشش چسبنده و محافظی از فلز روی تشکیل می شود این پوشش شامل لایه های آلیاژی است که به مقاومت در مقابل خوردگی فلز پایه کمک می کند.

 سیم مفتول گالوانیزه دارای استحکام بالایی است. بنابراین در ساخت خانه‌ها و سایر ساختمان‌های بزرگ از جمله اداری و تجاری نیز کاربردهایی دارد.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید

در گذشته برای اینکه مفتول سیاه طول عمر بیشتری پیدا کند و از عمر آن کاسته نشود معمولا یا یک لایه رنگ یا محلول ضد زنگ روی مفتول زده میشود تا از عمر آن کاسته نشود.

در این روش تولید مفتول را در کوره آنیل قرار داده و حرارت لازم را به آن می دهند تا به اصطلاح پخته شود. این فرایند به این دلیل انجام می گیرد تا کربن موجود در مفتول کاهش پیدا کند و از قابلیت هایی نظیر نرمی ، انعطاف و نفوذ پذیری بالایی برخوردار شود.

در تولید مفتول گالوانیزه گرم، می‌توان با اضافه کردن آلومینیوم مقاومت سیم مفتول را افزایش داد.

لینکی که به دنبال آن هستید ممکن از خراب قیمت مفتول گالوانیزه شده باشد یا صفحه ممکن است پاک شده باشد.

سلام دوست عزیز برای ارتباط با کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید.

این شیوه تولید مفتول را با عنوان بازپخت نیز می شناسند. در مرحله ی بعد سیم مفتول را حرارت می دهند . آن را برای اکسید زدایی از داخل وان اسید عبور می دهند تا آن را به اصطلاح اسید شور نمایند.

این عمل در دمای ۸۰۰ الی ۹۰۰ درجه فارنهایت انجام می شود و به آن بازپخت نیز گفته می شود .

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده و اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار داده‌باشد. انواع توری‌های سنگی کاربردهای متعددی دارند و مهم‌ترین دلیل کاربرد آن‌ها، جلوگیری از فرسایش خاک است. همانطور که گفته شد، به طور معمول از مفتول گالوانیزه در ساخت گابیون استفاده می‌شود.

از مش‌های تزئینی به‌طور گسترده در کاربردهایی همچون نما، پارتیشن، سقف، سایه‌بان، بالکن، دکوراسیون، ستون و…، استفاده می‌شود.

عبور از کوره مذاب روی و پس از آن برداشتن روی اضافی از سطح مفتول

کاربرد آن ها بستگی به محیط و استفاده ی آن دارد. برای آشنایی با کاربردها و انواع مختلف مفتول ها با ما همراه باشید.

Report this wiki page