این گزارش را در مورد خدمات طراحی سایت بررسی کنید

Wiki Article

دسته‌بندی نشده مقالات مقالات برندینگ مقالات پورتال سازمانی مقالات سئو و بهینه سازی مقالات طراحی سایت مقالات اخیر

همانطور که در آموزش­ های قبل گفتیم با نصب افزونه­ ها در وردپرس امکانات و ویژگی ­های…

 طراحی هدر در ساختار قالب ­های وردپرس، معمولاً زیرگروهی برای تنظیمات پوسته در نظر گرفته شده است…

همانطور که می دانید سایت های وردپرسی از پیش آماده شده و امکانات مشخصی را دارند؛ اما شما نیز می توانید با توجه به نیاز و خواسته خود، امکانات جدیدی را به سایت خود اضافه کنید.

آدرس: تهران، میرداماد، میدان مادر، وزیری پور، پلاک ۸، واحد ۱۴

چیزی یافت نشد.از لینک های زیر استفاده کنید یا جستجو را بکار برید.

ما قصد داریم در این ویدئو خرید هاست و دامنه را از شرکت معتبر نت افراز به…

علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.‎

اینتن به عنوان بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ و شرکت طراحی سایت با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان شما در این مسیر همراهی میکند

در این آموزش قصد داریم نحوه خرید قالب و افزونه وردپرس را به شما آموزش دهیم. اینکه…

آینده متعلق به وردپرس است و حداقل در ایران ظرفیت رشد و پولسازی با وردپرس حتی تا ۵۰ سال دیگر وجود دارد و شما میتوانید با خیال راحت مهارت تخصصی خود را در این زمینه افزایش دهید.

امروزه همه چیز آنلاین است حتی خرید انواع بلیط و کارت شارز سیمکارت. شما روی وردپرس می‌توانید سایت اختصاصی فروش بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، کنسرت و… و یا سایت اختصاصی مخصوص فروش شارژ و اعتبار سایت منبع سیمکارت‌ها راه اندازی کنید.

مثلا سی فایو به مدت ۷ روز سایت را به صورت رایگان در اختیار شخص قرار می‌دهد؛ در این مدت زمان، شخص می‌تواند با تمام امکانات سایت کار کند و در صورت رضایت یکی از تعرفه‌های طراحی سایت را خریداری کند.

در این مرحله سایت در اختیار کارفرما موردنظر قرار می‌گیرد تا به عنوان مدیر و کاربر کار نماید و مشکلات سایت را و ایدت هایی که زا آن باید انجام شود به تیم طراحی اعلام شود تا برطرف شود.

Report this wiki page